Waarom stilzitten als je kunt fietsen terwijl je werkt, de computer gebruikt of tv-kijkt? Met de Deskbike wordt elke dag een dynamische en stimulerende ervaring.
Terwijl je trapt, stroomt de energie door je lichaam, verbetert je conditie en krijgt je brein een krachtige boost. Je bloedsomloop en zuurstofgehalte stijgen, waardoor je helderder kunt denken, je beter kunt concentreren en je creativiteit de vrije loop kunt laten. Heldere ideeën, een scherpere focus en een frisse mindset – dat is de kracht van actief werken!





































Dit was echt een geweldige aankoop; het fietsen tijdens het werken aan mijn zit/sta-bureau gaat erg makkelijk. Je moet wel de sensor erbij kopen zodat je met de bijbehorende app alles bij kunt houden; dat motiveert ook weer om steeds een stukje verder, langer en/of sneller te fietsen. Ik ben er super blij mee.
Zeer stabiel, maakt helemaal geen geluid, je kunt er uitstekend telefonische vergaderingen mee voeren en de Bluetooth-sensor werkt ook betrouwbaar samen met de app op de telefoon. Ik vind de rubberen pedalen ook erg praktisch; zo kun je spontaan met sokken trappen en hoef je niet per se sportschoenen bij de hand te hebben.
Niets mis mee. Prima fiets en na 3 weken nog steeds geen klachten. Had wel liever een andere kleur gehad, maar die was niet meer op voorraad.
Ik kan niks anders zeggen dat dit een degelijk apparaat is waar ik al aardig wat meters op gemaakt heb denk ik inmiddels. De tijd zal het verder leren. Deskbikes op mijn werk duidelijk van minder robuuste kwaliteit gingen vaak bijgeluiden produceren misschien door verkeerd gebruik ?? Ik probeer er zuinig op te zijn om er zo lang plezier van te hebben. Bijzonder vind ik wel de reflectoren op de pedalen kan ik er ook veilig mee in het donker op fietsen ….
Ik heb de deskbike nog maar net een paar dagen, dus kan nog niet veel zeggen over het langetermijngebruik. Eerste bevindingen: bij het in elkaar zetten was het niet duidelijk uit de handleiding hoe de wielen moeten zodat hij het beste rolt. De trappers draaien vloeiend en het apparaat is stil in gebruik. Het zadel is wel te breed aan de voorkant en dat maakt dat ik niet goed op mijn billen kan zitten. Het plastic van wat normaal de kettingkast zou zijn, pelt ook een beetje aan de randen, wat zonde is; ik hoop dat dit niet steeds meer loslaat.